maandag 24 juni 2013

Wreck This Journal

Oke help, ik loop echt drastisch achter wat uitdaging betreft.. het is ook zo druk!! Nu zit ik ook gewoon weer midden in de proefwerkweek, aaaaaahh.. en daarbij heb ik een soort nieuwe verslaving: Wreck This Journal.



Wreck This Journal? Wat is dat? Nou, dat zal ik je vertellen!



 Wreck This Journal is een superleuk boekje. Nee, geen saai boek met een verhaal enzo. Nee, het is een boekje waarin je al je creativiteit in kwijt kan. Het is absoluut niet de bedoeling dat hij mooi en ongedeerd blijft.. Nee.



Op elke bladzijde staat een opdracht. Zo moet je op een gegeven moment je Journal uitlaten als een hond, hem meenemen onder de douche.. je kan het zo gek niet verzinnen, of het staat er wel in. :D Super leuk!!


Mijn doel: zo creatief mogelijk invullen, en zo vrolijk mogelijk. Maar dat gaat wel lukken. Ohja. ik zou ook nog wel over willen, ook een doel. Dus beter ga ik nu leren en stop ik even met mijn WTJ :D



xx

1 opmerking: